اعزام15  دستگاه اتوبوس از سنندج به مرز خسروی

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج گفت: با هدف خدمات رسانی و جابجایی زائران اربعین این سازمان نسبت به اعزام 15 دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شکور صلواتی گفت: اتحادیه اتوبوس رانی کشور به عنوان متولی اصلی بحث حمل و نقل و جابجایی زائران اربعین با برگزاری جلسات مختلف تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی شایسته به زائران صورت داده است.

وی افزود: این سازمان در آستانه فرا رسیدن مراسم اربعین با برگزاری جلسات هماهنگی و براساس مصوبات استانداری و اتحادیه اتوبوس رانی شهری کشور اقدامات لازم برای مشارکت در بحث جابجایی زائران صورت داد.

صلواتی از اعزام 15 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین خبر داد و گفت: این 15 دستگاه اتوبوس از امروز به مرز خسروی اعزام شدند.

وی بیان کرد: بخشی از این اتوبوس ها در مالکیت سازمان اتوبوس رانی است و برخی دیگر نیز در مالکیت بخش خصوصی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسی رانی شهرداری سنندج عنوان کرد: این اتوبوس ها تا 26 آبان ماه سالجاری در مسیر 17 کیلومتری قصر شیرین به مرز خسروی اقدام به جابجایی زائران اربعین خواهند کرد.

صلواتی خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو سواری شامل اکیپ بازرسی و تعمیرگاهی هم همراه این 15 دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام شد.

وی یادآور شد: امیدواریم با خدمات رسانی به موقع به زائران نقشی در برگزاری مراسم اربعین امسال داشته باشیم.

انتهای پیام/م

15  دستگاه اتوبوس از سنندج در مرز خسروی مستقرشدند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.